Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Зазуліна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Зазуліна Л. В. 
Діалогізація дидактичного процесу: гуманістична перспектива / Л. В. Зазуліна; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 64 c. - Бібліогр.: 214 назв. - укp.

Висвітлюються проблеми наукового пізнання природи діалогу та діалогічності, передумови та засоби гуманізації шкільної освіти шляхом діалогізації освітньої взаємодії вчителя і учня, викладача і слухача. Вперше теоретично та експериментально розроблена дидактико-діалогічна модель (ДДМ) підвищення кваліфікації учня, конкретизована система діалогічних понять, визначені параметри, критерії і показники ефективності курсової підготовки за ДДМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зазуліна Л. В. 
Діалогізація дидактичного процесу в курсовій підготовці педагогічних кадрів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л. В. Зазуліна; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Досліджено проблеми сучасної загальноосвітньої школи. Виявлено суттєві недоліки її переорієнтації у напрямку гуманістичного функціонування. Проведено міжпредметний аналіз підходів, ідей, принципів, категорій та понять діалогіки як основи гуманістичної педагогіки. Висвітлено методологічні засади діалогізації навчання, концепцію створення дидактичної системи на основі вимог діалогічного підходу. Обгрунтовано конкретну дидактико-діалогічну модель (ДДМ) підвищення кваліфікації вчителя щодо творення "діалогічного простору" освітнього процесу. Висвітлено професійну діяльність педагога з діалогізації змісту освіти й окремих предметів; діалогізацію пізнавального процесу через організацію системи проблемно-діалогічного навчання; організацію діалогічної взаємодії як певного психоемоційного чинника та засобу створення "діалогічних" навчальних груп; формування навичок критичної рефлексії як внутрішнього діалогу з метою самовдосконалення та саморозвитку гуманної особистості. Описано загальні та специфічні функції, принципи функціонування ДДМ. Запропоновано авторську програму, тематичний план і дидактичне забезпечення відповідного навчального курсу. Представлено моніторингову систему визначення ефективності експериментальної моделі, параметри та критерії її оцінювання. Доведено доцільність підготовки за ДДМ щодо підвищення рівня теоретичних і практичних знань, умінь вчителів, зміни їх мотиваційно-діяльнісної орієнтації на гуманізацію педагогічного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)715

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зазуліна Л. 
Кейс-метод у системі підвищення кваліфікації педагогів / Л. Зазуліна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 27-30. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано кейс-метод як одну з технологій проблемно-розвивального навчання. Розроблено дидактичні засади застосування кейс-методу в курсовій підготовці вчителів, визначено місце та види кейсів у її реалізації. Наведено таблицю функціонально-діяльнісної моделі кейс-методу. Констатовано, що кейс-методика сприяє особистісно-професійному зростанню педагогів.

Теоретически обоснован кейс-метод как одна из технологий проблемно-развивающего обучения. Разработаны дидактические основы применения кейс-метода в курсовой подготовке учителей, определены место и виды кейсов в ее реализации. Приведена таблица функционально-деятельностной модели кейс-метода. Констатировано, что кейс-методика способствует личностно-профессиональному росту педагогов.

Theoretically substantiated case method as one of problem-technology developmental education. It's developed by teaching the basics of using case-method in the course teacher training, the role and types of cases in its implementation. It's considereda table of functional activity-model of case-method. It was ascertained that the case-method promotes personal and professional growth of educators.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського